Kayıtlar

Nisan, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

kır zincirlerini

Resim
selam beyler,
aynı anda 2 farklı hikaye yazdığım için yazı biraz gecikti. daha da gecikecek. neden diye sorarsanız 1- finalleri bağlama konusunda sıkıntılarım var. 2- son yazılarımın cinsel içerikli olmasından rahatsız olanlar olmuş aranızda. oysa ki ben hep uyardım sizi "yazılar küfür, şiddet ve cinsellik içerir" diye. hoşunuza gitmiyosa okumayın. kimsenin kafasına silah, götüne yarak dayamıyorum. kaldı ki, hikayelerin içeriği, blogun formatı belli zaten. yeni bişey değil ki bu amk nerden baksan 2 yıl oldu sayfayı açalı. neyse ki maskeli abiniz gönül almasını bilir. ilk kez muhalif tarafımı bi kenara bırakarak eleştiriler doğrultusunda kendimi gözden geçirdim ve yanlışlarımı düzeltmeye karar verdim. madem ki rahatsız oldunuz; biraz cesurca bi hareket olacak ama, size ilk cinsel deneyimimi anlatacağım. koltukları dik konuma getirip kemerleri çözün


***
nerden baksan 10 yıl kadar önce öss'ye hazırlanıyordum. büyük sınava bir hafta kala dersanemiz moral gezisi yapmaya karar …