Kayıtlar

Ocak, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

geceyarısı ıkınmaları vol. 1

Resim
[anlatıcı: goku - http://vocaroo.com/i/s1FgtgvS221x]

hiç çalışmadan girdiğiniz sınav vardır ya hani boş kağıt size siz boş kağıda bakarsınız. işte aynen o durumdayım şu an. kafamda en ufak bi fikir bi vizyon yok ama açtık sayfayı yazıyoruz işte. kakan gelmeden sıçmaya gitmen gibi bir şeydir bu. istediğin kadar ıkın bir damla bok çıkaramazsın. en fazla 1-2 santim bağırsak çıkarırsın o da istenilen bi durum olmazdı heralde. sen iyisi mi okuma bunları. kapat sayfayı git vaktini daha iyi bir şeyler yaparak değerlendir. hani hep derler ya "en son kendin için ne yaptın mesela?" erkek okurlar hemen atlayacaktır mastürbasyon diye. geç onu, başka ne yaptın? çayı kahveyi de geç, demek istediğim öyle bir şey değil. ortamlarda dile getirildiğine şahit olmuştum bir kaç kez. kiminin kendine yapabilceği en büyük iyilik dünyayı gezmektir mesela. "volkswagen kaplumbağa minibüse atlıcaksın abi, yanında da en cıvırından japon bi hatun olacak. gezeceksin dünyayı özgürlüğün kokusunu ciğerle…