format c: for karizma


işe gidip gelirken metroda kitap okurum. olur ya ekmek çıkar diye.. neyse, bugün yanıma hoş bi hatun oturmuştu. hatunu görünce belki etkilenir diye güya hızlı okuyormuşum gibi çevirmeye başladım sayfaları. 

"şibumi mi o?" diye bi ses geldi. evet dedim şibumi. "ne kadar hızlı okuyorsunuz öyle." ben bir paragrafı tek bakışta okuyabiliyorum falan filan derken muhabbet başladı. kitaplardan, iş hayatından falan kısaca konuştuk. çankaya'da bi hukuk bürosunda çalışıyomuş. kıza ara ara gülme geliyodu ama zar zor tutuyodu kendini. metroda kahkaha atçak kadar geniş bi kız değildi belli. ama içine kapanık da denilemezdi. ben de kendimi esprili ve komik cool adam havalarına soktum kız güldükçe. neyse ineceğim durağa gelince "tekrar karşılaşırız umarım, iyi günler" diyerek gizemli bi şekilde indim.

ofise gittiğimde saçımı başımı düzeltmek için wc'ye girerim önce. aynaya baktığım an gözüme ilk çarpan şey sağ burun deliğimden yukarıya doğru uzayıp burnumun kenarına yapışmış fosfor renkli sümük oldu.






***

Yorumlar

  1. slkmslkmslkfmlksmlkshshslklş güldüm piç

    YanıtlaSil
  2. Kız sümüğe gülmez lan iğrenir.

    Seninki harun.avi çıkmış bence...

    YanıtlaSil
  3. trajikomik öykülerin üstadısın panpa :D

    YanıtlaSil
  4. özet geçme panpa uzun uzun anlat bu ne amk tek cümle yazaydın bari

    YanıtlaSil
  5. ahahah :D ccc nicholai hell ziker ccc

    YanıtlaSil
  6. vaay aramızda nikko reyizi bilen entel piçler var beyler. saygılı olun, sikerim tahtanızı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ölümsüz

shift+del

ıspanak soğuk yenen bir yemektir