sevgililer günü özel

selam beyler,


uzun bi aradan sonra tekrar beraberiz. nerelerdesin maskeli reyiz diye sormayın, anlatması 16 saat sürer. şu an da çok değerli vaktimden feragat ederek yazıyorum bu satırları. o kadar önemli olan ne mi? 


sevgililer günü.


ağız tadıyla yermek isterdim ama, farkına vardım ki 14 şubata bok atmak trend olmuş. tadım kaçtı amk. yine herkes bi trendin peşinden koşuyo diye üzülsem mi yoksa halkım bilinçleniyor diye sevinsem mi bilemedim. 


ha bi de forever alone tayfası var. erkekler hadi neyse de, bunların biraz havalı hatun olanları facia. sen enrafındaki herkesi friendzone içine al, sonra forever alone diye ağla. ağır kaşarsın. yalnız olduğunu vurgulayıp daha da ilgi, ilgi, ilgi istiroysun. fatmagülün suçu ne'deki kerim'in demirci atölyesinde saçmaların her birine İ L G  harflerini kazıyıp pompalı tüfekle üstüne boşaltmak istiyorum. 




bu gün de bize ayrılan sürenin sonuna geldik malesef. gitmeden önce 1-2 güzel haberim var. aslında bu yazının tamamı bu haberleri vermek için bi bahaneydi. ortam biraz ısındı sanırsam.. sıkı durun piçlerrr:

bazı öykülerin devamı olan (silinmiş sandığım) taslakları buldum! yeni cover hikayelerimiz de olacak çok yakında. şu 1.5 aydır nerdeyse tüm okurlarımı kaybettim. halden anlayan 3-5 kişiyle yola devam ediyoruz..bu yazı da size sevgililer günü kisvesi altında bi özür olarak gelsin :'(

beni izleyin anacım, baayy

Yorumlar

  1. yaşıyorsun =D hayattasın! tanrım şükürler olsun

    YanıtlaSil
  2. yine iki satır yazıyla geçiştirdi adam kuğul

    YanıtlaSil
  3. yalanına sokuyum

    YanıtlaSil
  4. lan basur papili ne hemen sevgililer gününde bağını az biraz esnetmiş amlı peti gibi ci deyip kaçıyon sikik!
    yaz, bak sana gül alıcam (=
    şaka lan şaka hemen götün başın oynamasın. panpa azim diyoruz. bak herkes sikini kıbleye döndü götü sana bakar pozisyonda uzaklaştı ama halis panpalar burda. öpenzi. (melancomic)

    YanıtlaSil
  5. ladies and gentleman

    he's back! alkış!

    şak şak şak şak şak şak (31)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaybetmedin panpa. tüm yazılarını okudum ve uzun zamandır yenisini bekliyordum.

      Sil
  7. bi avuç ipne de olsak seninleyiz panpa

    YanıtlaSil
  8. takip ediyoruz üstat sen rahat ol

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ölümsüz

shift+del

ıspanak soğuk yenen bir yemektir