kar tatili

selam beyler, 

vay amınakoyiim yazmayalı bi sene olmuş zaaa xD. cıvıklığın lüzumu yok piçler 10 küsür gündür yazmadım bildiğiniz gibi. neden? iş güç uğraşıyordum bi de şehir dışına çıktım üniden panpaları ziyaret için. dönünce yabancılarla konuşma'nın 2. partını yayınliim dedim -evet daha önceden yazıp kaydetmiştim- kayıtlara baktım yok. bilgisayarı kurcaladım onda da yok. can sıkıntısından kayıtları düzenlerken yayınladığım yazılar hariç herşeyi sildiğimi hatırladım sonra. oturup tekrar yazmak da o kadar zor geldi ki şu an anlatamam. iğrenç bi örnek olcak ama hislerimi iyi anlatan tek örnek şu ki: kullanılmış tuvalet kağıdına göt siler misiniz beyler? silmezsiniz. ben de silmem. o yüzden devamını yazmıyorum malesef. hikayenin devamını yakından tanıdıklarıma anlatırım, geri kalanınız meraktan ölün nmwahahah :D "ben silerim amk" diyen varsa da buyursun gelsin, önce gözümün önünde yapsın. sonra oturup tekrar yazmayan orospu çocuğu. ulan bu kadar güzel başladığım hikaye kendi mallığım yüzünden piç oldu resmen. bütün hevesim kırıldı mnskym.

e, madem hikaye yazmadım, bari 1 haftalık kış tatilimi özet geçeyim siz değerli piç kuruları için:

kısa ve tadı damakta kalan bir tatildi. (nokta)

hehehe evet bu kadar. her zaman özet geç diyodunuz alın size özet ibne çocukları. o değil de bu aralar yok efendim meşgulüm yok efendim kuşkulüm diyorum herkese. harbiden acayip meşgulüm beyler bi süre adam gibi yazamiyciim kusura bakmayın. kusura bakmayın demişken, anabacısiken soğukları  da iyice bastırdı, kendinize dikkat edin beyler. amı götü dağıtmayın sora. öperim. hoşçakalın.

sitte xD






Yorumlar

  1. sikerim yazcaksın lan

    YanıtlaSil
  2. özet geçme panpa sen anlat dinliyoruz biz

    YanıtlaSil
  3. amınaki anlatırsın anlatmasına da okuyup asılmanın tadı bambşkaydı delete atarken shifte basan parmağını zikeyim

    YanıtlaSil
  4. sıçtın içine mis gibi blogun. yazma amk siktir git

    YanıtlaSil
  5. bir gün sıkılacağın belliydi zaten canın sağolsun panpa bu güne kadar okuduk eğlendik hakkını helal et güzel kardeşim. pilavlı sohbetlere de bekleriz bir gün.

    YanıtlaSil
  6. http://static.tumblr.com/wkbhi3c/pDolycmf6/0714.fuuuuu.png-550x0.png

    yazcaksın lan. amk oç'si !!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ölümsüz

shift+del

ıspanak soğuk yenen bir yemektir