süper güç anket sonuçları değerlendirmesi

316 katılımcının kıyasıya mücadele ettiği süper güçler anketinde geri sayım sürecine girilirken nefesler tutulmuş durumda sevgili okurlar. kazanan ekiplere sabun seti.. şaka lan şaka az önce kapattım anketi :) ne bok olduğunuzu öğrenmek istiyorsanız sabredin, verdiğiniz cevaba göre geniş karakter analiziniz aşağılarda biyerlerde yazmakta. cevap hakkını kullanamayan zavallılar, siz yazının devamınını okumadan siktirip gidebilirsiniz.

teşekkürler, kalan yiğitlerle devam ediyoruz.

evet genşler, bu anketi en sevdiğiniz pokemonu bulmak için hazırlamadım. yukarda da belirttiğim gibi, amaç kişilik analiziydi (ben denedim %100 çalışıyor). siz de kişiliğinizi ele veren eğlenceli cevaplara tıkladınız nitekim. neden 316 kişi peki? hemen açıklıyorum burası çok önemli  316 sayısı antik yunan matematikçilerine göre pi (π) sayısının optimize.. bak hala okuyo ya :) yok öle bişey evladım. yuvarlak bi sayıda kapatıcaktım anketi ama bi türlü denk getiremedim. neyse o pek önemli değil zaten 300+ katılımcı sayısı sonuca varmak için yeterli. sonuçları tekrar hatırlıyoruz:


uçma                           : %11 |||||||||||
görünmezlik                  : %31 |||||||||||||||||||||||||||||||
düşünce okuma            : %35 |||||||||||||||||||||||||||||||||||
şifa dağıtma                 : %6   ||||||
kurşun geçirmezlik        : %1   |
diğer                            : %13 |||||||||||||


%35 düşünce okuma: (politikacı)
işte anketimizin en çok oy alan şıkkı. ve malesef dünyamızda her şeyin başında gelen bir saplantı: hükmetme arzusu. bunun en kısa ve zahmetsiz yolu düşünce okumaktır. düşünceleri okuyarak nabza göre şerbet vere vere her türlü hatunu kafalarım; kimin ne istediğini bilir, kısa yoldan zengin olurum dediniz. verdiğiniz çözüm vaatleriyle başbakan oldunuz ohhh amk 2 sene sora nasıl becerdiyseniz amerika başkanı da seçildiniz mi tamamdır. kısa sürede tüm dünyayı peşinizden sürükleyip köleleştirdiniz. ibnesiniz olm ibne! sizi tanımlamak için daha fit bir kelime bulamıyorum. görünmezliği seçenler bile kişisel hazların peşindeydi (az sonra okuycaksınız). siz daha bi tehlikelisiniz. dünyanın kanını emen tüm liderlerle aynı karaktere sahipsiniz malesef. sizi görünce kanım donuyor amk siktirin gidin sayfamdan bi daha da girmeyin, okumayın yazdıklarımı. 

"çalışın köpekler!"
%31 görünmezlik: (ezik)
bu cevabı verenler, siz nasıl birer paranoyak, nasıl ezik tiplersiniz çözemedim. başkalarının görüşü sizi bukadar mı ilgilendiriyor lan? uçup gitmek varken sinsi sinsi onun bunun arkasından iş mi çevirceniz orospuçocukları!? normalde yapmaya götünün yemediği şeyleri görünmezken rahat rahat yapabilceğini düşünerek seçtin bunu. ne bileyim bi banka soymak, birilerinin yatak odasına gizlice girmek falan geçti aklınızdan. ananız bacınız aileniz yok mu lan sizin? ya siz değil de bi başkası görünmez olup sizin valideye dadansa... hm? hoş olur mu? sizin ben insanlığınıza tüküreyim lan insanlığınıza! elim ayağım titredi amk.

tamam sakinim...

ezik orospuçocuğu
%13 diğer (isyankar)
aferin lan valla aferin. gözüme girceniz he az kaldı. gönül isterdi ki bu anketten %50+ "diğer" şıkkı çıksın ama bu da yeterli en azından şu an için.

"diğer" demek, posta koymaktır. hayat boyunca önünüze seçenekler konuldu ve birinden birini seçmeniz istendi. diğer demek "al şıklarını götüne sok" demektir. isyandır ulen! biliyorum o %13'ün içinde bazılarınız sırf anket sikertmesi olsun diye "diğer" dediniz. bazılarınızın aklına daha iyi bişey geldi, önünüze konanlarla yetinmeyip diğer dediniz. sadece pc başında değil hayatınızda da size dayatılanlara usulünce siktir çekme gücü diliyorum sizlere. anarşist ruhlu piçler seviyorum sizi aynen devam.


"heryerdeyiz piçler."
%11 uçma: (özgürlükçü)
dünyanın bütün dertlerini arkanızda bırakarak bulutlara doğru kanat çırptınız. para pul, aşk sevgi düşmanlıklar, kıskançlıklar, türlü türlü dünyevi ibnelikler hep aşağılarda kaldı. tek başınıza herşeye siktiri çekip gökyüzünün kralı ilan ettiniz kendinizi. çekin özgürlüğü ciğerlerinize kartal yürekli kardeşlerim. fazla bişey söylemeye gerek yok. özgürsünüz.


". . ."
%6 şifa dağıtma: (yardımsever)
siz, evet siz; yardımsever bir insansınız. yardımseverlik günümüzde mumla aranan bir meziyet. hele ki siz, birtakım süper güçler dururken inatla şifacılığı seçtiniz... önünüzde ceketimi ilikliyorum. hatta saygıyla eğiliyorum. o da yetmiyor domalmak istiyorum önünüzde! siz nasıl kutsal bi insansınız lan? türünüz tükenme tehlikesiyle karşı karşıya. sizi bi müzeye kaldırmak ne bileyim yoğun bakıma falan almak istiyorum. ne demiş şair, "gökten ecdad inerek öpse o pak alnı değer."
"gelin yavrularım"
%1 kurşun geçirmezlik (kahraman)
türünüzün tek örneğisiniz. gerçekten, samanlıkta iğne gibisiniz desem bile abartmış olmam. haksızlıklara tahammülünüz yok. mesela yolda dövülen birini görseniz izlemek yerine müdahale ediyorsunuz. sevdiklerinizi, çevrenizi, yeri gelince de hiç tanımadığınız insanları namusunuz gibi koruyorsunuz. suratınızda bir maskeniz eksik  diyorum ve kahraman kişiliğiniz daha fazla ifşa olmasın diye kısa kesiyorum.
"aksiyon çıksın ya"
gördüğünüz gibi panpalarım, %65'iniz diğer insanların haklarına müdahale etmek istiyorsunuz. bize hükmetmek, sinsice gözetlemek, götümüzü sikip belimizi incitmemek istiyorsunuz. sizin gibi kimseler bu işleri yapıyor zaten merak etmeyin. birileri bu dünyayı keyfine göre çekip çeviriyor. nerdeyse yatak odalarımıza kadar kameralarla izleniyoruz, internetteki icraatlarımız da takip ediliyor özellikle bu günlerde iyice boku çıkmış durumda. sözlük, blog, vs.. yazarları tek tek içeri alınıyor. en olmadı kapılarına polis yollanıp akılları alınıyor. uslu çocuk olup bi daha yaramazlık yapmasınlar diye. işte bu içeri alınanlar ve günün birinde alınacaklar %13'lük "diğer" diyen kısım. küçük bi grup özgürlüğüne düşkün, ama onlar da diğer kavramlara yabancı. çok çok azımız kendinden önce başkalarını düşünüyor. ve içinizden sadece bir kişi kahraman. bilin bakalım kim ;)

haftaya görüşürüz hoşçakalın piçler.



Yorumlar

  1. ezik orospuçocuğu çıktım panpa :(

    YanıtlaSil
  2. çalışın köpekler!!!!!!1bir

    YanıtlaSil
  3. sayende hayatımın kalanını ezik oc olarak gecirecem saol

    YanıtlaSil
  4. güzel anket özgür kız çıktım :))))))

    YanıtlaSil
  5. açılın ben doktorum. yardımsever çıktım beyler

    YanıtlaSil
  6. diğer demiştim panpa ccc inci siker ccc

    YanıtlaSil
  7. ccc görünmezlik ccc ananın yanındayım.

    YanıtlaSil
  8. killahakangozlukleri17 Aralık 2011 05:24

    uzun zamandır girmiyodum panpa sayfana. bi girdim 3 tane başlık oh süper geldi lan. gene süper panpacım öptüm amından

    YanıtlaSil
  9. önceki öykünün devamını yazar mısın artık güzel kardeşim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ölümsüz

shift+del

ıspanak soğuk yenen bir yemektir