25 Aralık 2011 Pazar

gündemin nabzı

selam beyler.

bikaç gündür sayfaya yazmayı aksattım ama merak etmeyin aralık ayını da 4 gönderiyle bitiricez. haftada bir düzenli yazmışım gibi olcak yani. bu yazıyı da hikayeleri neden geciktirdiğimin mazeretlerini sıralamak için değil, gündem hakkında 3-5 bişey söylemek için yazıyorum. zaten zamanı 3 ekim'e geri alırsak, blogu asıl açma amacımın öykü yazmaktan ziyade gündemle ilgili çıkarımlar yapmak olduğunu görürsünüz. eh, zamanla gerek sizin, gerek bizin şeyetmesiyle böyle götten sallama öykücülüğü formatını yakaladık. zaten bişeyin oluşumundaki ortam çok önemli. mesela yemek tarifi blogu aççak olsam şu an yemek tarifi yazıyor olurdum. ya da bilişimle ilgili bişey olsa bilişim dünyasından haberler vesaire ile ilgili çerçeve içerisinde takılırdım. bu sayfanın durumu farklı oldu biraz. oturun da anlatayım piçler.

şu blog muhabbeti neymiş lan yıllardır internet kullanıyoruz her türlü boku püsürü kurcaladık blog işine hala fransızız diye düşünerekten bi google hesabı aldım önce. hesabı alır almaz hevesle temaları kurcalamaya başladım. aynı hevesle de bıraktım. çünkü cidden ne bok yiceğimi bilmiyordum. bi bilinmezin üstüne tema mema kurma fikrinden tiksinip çıktım. bi süre sora, karşıma çıkmaya başladı kendi sayfam. google hesaplarında falan denk geliyordum. o yarım yamalak boktan temayla kürtajlanıp çöpe atılmış, orda kendi imkanlarıyla yaşama tutunmuş bi çocuk gibi geldi gözüme. ulan dedim, gel babana piç gel!

temayı hazırladım, ilk gönderiyi girdim. başta dediğim gibi, sözde güncel konulardan konuşup kendi süzgecimden geçirip entellektüel çıkarımlar yapıcaktım. siz de okuyup "ohaa adam ne kadar farklı düşünüyo, ne kadar şöyle, ne kadar böyle" dicektiniz. evet bu günlerde trend bu. farklı düşünmek.

 kan emici bir şirketin emir kipli cümlesi. (think different or die!)

herkesin farklı düşünerek farklı olduğunu düşündüğü bi dünyada... ööğğhh cümleye gel. böyle sikik cümle kurmaktan 6 ay içeri atsalar gıkımı çıkarmadan paşa paşa yatarım lan. yani diyorum ki, fark aslında derinlerde biyerde yatıyor. kendimiz olmakta. izin verirseniz açıklayabilirim.

gözlerinizi kapatın ve bir stadyum dolusu zenci düşünün. ahahahah :D olm çok götsünüz lan. aklınız hemen nerelere gidiyo. tamam değiştiriyom örneği. ya off neyden bahsettiğimi unuttum ibneler :P

çok sıkıştım alıntı yapıcam: "sizler özel değilsiniz, sizler güzel ya da eşi benzeri olmayan kar taneleri de değilsiniz, sizler işiniz değilsiniz, sizler paranız kadar değilsiniz, bindiğiniz araba değilsiniz, kredi kartlarınızın limiti değilsiniz, sizler iç çamaşırı değilsiniz, sizler her şey gibi çürüyen birer organik maddesiniz. bizler bu dünyanın şarkı söyleyip dans eden pislikleriyiz." sağol chuck palahniuk amca. (soyadını yazarken google'dan yardım aldığımı itiraf ediyorum o ne biçim isim amk.) hemen toparlıyorum.

evet, insanlığa genel bakışta özel değiliz. ama şu bi gerçek ki, her insan kendi içinde özeldir. kahramandır. kötü adamdır, öcüdür. en sikindirik adamın bile anlatacağı bir yaşam öyküsü vardır. işte o en sikindirik insan benim. ve siz sıkılmadan bu güne kadar dinlediniz öykülerimi.

gündem mi? gündemin anasını avradını zikeyim ben. herşey gün geçtikçe boka sarıyo işte tek fikrim bu :D öpüyorum piçler yılbaşı özel yazısını kaçırmayın. kış ikliminin sikerttiği şu günlerde aman diyim bünyeye dikkat edin bol bol portakal yiyin süt için ne bileyim sıkı giyinin hadi bakalım hoşçakalın.



7 yorum:

  1. yabancılarla konuşma nın devamı nerde piççç öldüm meraktan yaz artık

    YanıtlaSil
  2. iyi yazıyon panpa ama yalvarırım değiştir şu temayı artık dürbün taktım öyle okuyorum

    YanıtlaSil
  3. he amk çok komikmiş yönetici kardeş :))) helal panpa

    YanıtlaSil
  4. ohaa adam ne kadar farklı düşünüyo

    YanıtlaSil
  5. Yazılarında "ben bir şeyler biliyorum" diyorsun, sezdiriyorsun bunu ama çok ofsayt'a düşüyosun be ! Yazılarını muhalif bi' gözle oku ne demek istediğimi anlayacaksın... Yani öne sürdüğün, beni ben yapan bu fikirlerim dediğin şeyleri. Sadece bi' tavsiye ciddiye alma, iyisin.

    YanıtlaSil
  6. yine tersköşeye yatırdın amk :(

    YanıtlaSil
  7. @adsız

    ofsayt olmasa futbolun zevki olmazdı hacı fırt zort gol :D haklısın üslubum itici biraz. dediğin gibi muhalif gözle bakınca malın biri olarak göründüğümün de farkındayım. öyleyim zaten. bunu hiç inkar etmedim. yine de kendimle aynı kafada adamlarla aynı frekansı tutturabildiğimi düşünüyorum. diğer mallarla yani :D

    tavsiyeni dikkate aldım. farkettiysen yorumunu ciddiye alıp cevap yazdığım tek adamsın adsız.

    YanıtlaSil