uçuş 666

ölümden sonra ebedi bir hayat var mı? bir çoğumuzun kafasını kurcalayan bu sorunun mutlak bir cevabı yok malesef. hepimiz inanmak istediğimize inanıp o yolda tüketiyoruz hayatlarımızı. sonunda da bilinmezliğe doğru bir yolculuğa çıkıyoruz tek başımıza. yaptığımız iyilik ve kötülüklerin hesaba çekileceği  tek bir gün. eğer varsa, o gün geldiğinde ne bok yiycez?

ortalama insan ömrü 65 yıl desek; sonsuzun yanında 65in bir değeri var mı? hadi 65 değil de bir milyon yıl ömrümüz olsun. sonsuzun yanında tüm sayıların değeri sıfırdır. bu durumda yapılması gereken en mantıklı şey, herşeyi bırakıp öteki taraf için çalışmaktır. peki ya sonraki hayat yoksa? kurduğumuz denkleme göre ortalama 65 yıl ömrümüzün de bir değeri yok demektir. hayvan gibi ölüp gitmek için 65 yıl yaşıcağıma dünyaya gururla sırtımı dönerim daha iyi. evet, karar verdim. tanrının olmadığını anladığım gün anlamsız yaşamıma son vericem.

***

daha önce başarısız birkaç intihar girişimim olmuştu. "ölemedim. o kadar zavalııyım ki ölmeyi bile beceremedim" diye avutmuştum kendimi ama işin aslı bu değildi. korkmuştum, amına koyiim it gibi korkmuştum! çünkü içimde hala bi umut vardı. ölüp gitmek değil de yaşama tutunmak istemiştim. canına kıyanların cehennemde sonsuza dek yanacak olması da aklımdan çıkmıyordu.

hell yeah!!!
ama bu sefer farklı. içimde ne bir umut kaldı ne bir inanç.  bilek kesme, 1 kutu hap yutma vs.. gibi basit yöntemler yok önümde. mavişehir'de çatıdayım. 19 kat. kesin ölüm. ilk adımı attıktan sonra geri dönüşü yok. inan ki gözümü hiç korkutmuyor bu yükseklik. çünkü artık eminim öteki tarafın sadece bir söylenti olduğundan.

intihar mektubu, son akşam yemeği, son sigara gibi teatral zırvalar da anlamsız. zaten bu sıradan bir intihar değil. cinnet geçirip kafama sıkmıyorum, borç batağında değilim, bla bla... ben sağlığımda hayatın anlamını çözdüm! yaşamın anlamsız olduğuna ve artık hoşuma gitmediğine karar verdim. ve işte, hoşçakal demeden gidiyorum.

çatının kenarına gelip aşağıya baktım. genital bölgem uyuşur gibi oldu. bi sigara yakıp biraz oyalandım. yok moruk böyle ağır ağır olmucak bu iş dedim. iyice gerilip başladım koşmaya. çatının kenarındaki kısa duvardan yaylanıp smaç basar gibi sıçradım yukarı, daha yukarı. kanatlarım gök yüzüne değdi. esen tatlı rüzgarda saçlarım uçuşuyordu. insanlığın özgürlük özgürlük  diye götünü yırttığı şey bu olmalıydı. tüm güzel şeylerin kısa sürdüğü gibi bu da hemencik bitiverdi ve sonrasında ölümüne düşüş başladı. ananısikiyim bütün içorganlarım kafama toplandı. kalbim sanki ağzımda! ne kadar hızlı düşüyosam artık etraf bulanıklaştı nfs underground'da nitro basmış gibi. kalbim çatlamak üzere! yolu yarılamışken aniden iki kişi kollarımdan yakaladılar. LAN NOLUYO!? diye baktım beni tutanlara. bi tanesi pençeli(?) eliyle aşağıyı gösterdi. anında kafamı çevirip baktım. hızla düşen bir vücut önce sokak lambasına çarptı, sonrasında asfalta çakılarak paramparça oldu.

refakatçilerimle göğe doğru yükselirken hasiktir dedim. hassssiktiiiir...

http://fizy.com/#s/1548ys

Yorumlar

  1. ahahahahaha :D harika...

    YanıtlaSil
  2. göt oldun mu dinsiz piç :D

    YanıtlaSil
  3. http://inciswf.com/1293185723.swf sen alınma maskeli reyiz. hikayedeki piçe

    YanıtlaSil
  4. bu da iyi de eski yazılarını özlüyorum.

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş panpa ama okumadım

    YanıtlaSil
  6. okudum piç . güzel hikaye beğendim amk sondaki şarkıyla iyi tamamlamışsın

    YanıtlaSil
  7. bok yoluna gitti niyazi

    YanıtlaSil
  8. en güzelii bu olmuş, yaşamış kadar oldum. betimlemelerin harika, dilinde akıcı. ebeeet bu kadar sanatsla yorumdna sona sana şukunu armağan ediyorumm >3

    YanıtlaSil
  9. haa bide biliyosun ki insanoğlunun doğuşundan bu yana iki temel ihtiyacı vardır:
    1) yiyecek
    2) barınma- buna kıyafette dahil...
    hayatı bunu gözünde bulundurarak yaşa ve neye inanıp inanmayacağına karar ver..

    YanıtlaSil
  10. hayatı farklı kişilerin gözünden yorumlayabiliyosun gözlemlerin iyi. şunu farkettim, genelde ele aldığın karakterler loser tipler hep. anladığım kadarıyla sen de ağır bi losersın panpa.

    sık kullanılanlara ekledim arada bir okurum hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  11. şu tarihin altındaki sayılar kişisel illuminati şeysimi?

    YanıtlaSil
  12. Olasılıksız kitabından esinlenip yazmışsın ilk paragrafı sikerim yalan söyleme.

    YanıtlaSil
  13. ilk paragrafta yazanları her insan hayatında en az bir kez düşünmüştür. kitaplardan araklama gereği duymucak kadar içgüdüsel düşünceler onlar.

    bahsettiğin kitabı okumadım ama içinde benzer şeyler geçmesi çok normal. bu konu hakkında yazılmış binlerce kitap var zaten hepsi birbirinden çalmış yani öyle mi?

    YanıtlaSil
  14. @maskeli sikmiş...bok yesin olasılıksız.. verdim şukunu panpa da mavi şehirde ne işin var amk entel burjuva piçi misin yoksa carrefour a faln mı gittin

    YanıtlaSil
  15. süper olmuş panpa, yine döktürmüşsün... :D

    YanıtlaSil
  16. Hey! This post cоuld nοt be writtеn аny better!
    Reading thгough thiѕ post reminԁs me of my ρreνious гoom mate!
    Ηe аlways kept chattіng about thіs.

    I will forward thіs page to him. Prettу sure he will have a
    good reaԁ. Thank you for sharing!

    Here is my webρage game developers
    Here is my web-site :: flash game

    YanıtlaSil
  17. Hello to everу body, іt's my first go to see of this web site; this webpage carries remarkable and in fact fine information designed for readers.

    Here is my web page :: Get seo plugin
    Also see my website :: SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ölümsüz

shift+del

ıspanak soğuk yenen bir yemektir