3 Ekim 2011 Pazartesi

anlat panpa dinliyoz

selam beyler,

yıllar sonra tekrardan yazılarımı yayınlama kararı aldım. bu kutsal kararımda beni destekleyen aileme, yakın dostlarıma.. şaka lan şaka ilk defa bişeyler karalıyoruz işte. genelde güncel konuları ( kadın, sağlıklı yaşam, cinsellik oyyhşşşş diyenler salyalarını silsin yok öle bişey) tartışıcaz burda. tartışçaz dediğim, ben kendi kendime tartışıp bi sonuca varıcam sen okuduğunla kalcaksın ahahh. tamam tamam bozulma hemen. olur ya belki bişeyler öğrenirsin, belki biraz eğlenirsin, kendinden bişeyler bulursun. belki de hayatından dakikalar çalıyorum şu an-ki büyük ihtimal öyle-. yine de hayata şebnem ferah gibi farklı bir delikten bakmak istiyorum diyenler, yazının devamını okumaya hak kazandınız:

"önce noktadan sonra büyük harfle başlamayı, kelimeleri doğru düzgün yazmayı öğren" diyen aynştaynları duyar gibiyim. edebiyatçının oğluyum olm ben, öss'nin öss olduğu zamanlar türkçe'den 44 netim vardı ulan benim!!! "ehm... evet herşeyin farkındayım evet herşeyin bilincindeyim. picasso gibi ben de gerçeklik olgusunu tamamen kavradıktan sonra onu kendi evrenimde deforme etmeye karar verdim." hassssiktir lan ordan entel o.ç ehehh kısaca şöyle diyim, burası benim bölgem olduğuna göre oyunu benim kurallarımla oynuyoruz. yeterince açık. sonra "ay sen çok küfürlü yazoyosooonnnnn, ahlakımızı bozoyosonnnn" diye gelmeyin karşıma. baştan uyarıyorum ki, sonradan ne siz üzülün ne biz üzülün. raad olun beyler, arkanıza yaslanın 3..2..1 MOTOR!

...

anlat panpa

4 yorum:

  1. şimdiki yazılarına bakıyorumda iyi ki yazmışsın panpa.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. kıskanıyorum lan seni,çogiyi yazıyosun bence.benden bi skim olmayacak yeni bir alan keşfettim blog açarak.buraya yazayım da kimse görmesin hem ehehe

    YanıtlaSil
  4. Hayatim nolur gel cok kotuyum lutfen hadi gel

    YanıtlaSil