3 Ekim 2011 Pazartesi

mass hysteria

amk  kafamı sikeyim ben kafamı.. senin  neyine  lan romantik  olmak  offf amk  elim  ayağım  titriyo hala.

öncelikle şunu söyleyelim, ben üniversite mezunu, askerliğini yapmış, 25 yaşında, işinde gücünde, evlenme yaşı gelmiş bir adamım. zamparalıktan zerre anlamam. panik ataktan tut histeriye kadar her bok var çünkü bende gereksiz aşırı heyecan yapıyorum. herşeyi bok ediyorum durduk yere. tecrübeyle sabittir bunlar. sonu hüsranla biten zamparalık hikayelerime başka bir zamanda değinicez. neyse efendim, ben elimden geldiğince uzun süreli ilişkiler yaşarım; terkedilmezsem amacım evlenmektir. ve bakirim evet.. bu kısa özgeçmişten sonra başlıyoruz:



hayatımın aşkı olarak nitelendirdiğim 2,5 yıllık sevgilime bugün sürpriz evlenme teklif edicektim. evi boşalttım, kır çiçeğinden 10 numara yemekler aldım, salataları mezeleri kedim hazırladım. odanın çeşitli yerlerine gül yaprakları serpiştirdim. sarar takımı, giorgio barani kravatı çektim. mumları yaktım ve kapı çaldı. gelen sevgilimdi. harika görünüyodu. içeri buyur ederken "hoşgeldiniz leydim" dedim, romantik orospuçocukları gibi elini öptüm. sanki 40 yıllık sevgilisi değil bi asilzadeydim o an. o da bu rol oyununu sevmişti hiç bozmadı. salona girince inannnnnnmoyorumm dedi. çünkü birlikte olduğumuz süre zarfında hiç böyle gay modlara girmemiştim çok şaşırdı hazırladığım ortamı görünce.

 tek kaşımı kaldırıp "sen ne diyon yarrraam biz beyefendiyiz de belli etmiyoz" bakışı attım. saldalyesini çektim falan filan özetle türlü türlü ibnelikler yaptım. yemek o yavşakımsı resmiyet içinde yendi. ve o son olarak o an geldi çattı. kadife kaplı kutuyu ustalıkla cebimden avucumun içine kaydırdım. yerimden kalktım, sevgilimin sandalyesinin arkasına geçerek arkadan sarıldım. boynuna bi öpücük kondurup kulağına "hayatını benimle paylaşır mısın?" diye fısıldayacaktım. o sırada yüzüğü de araya sokacak ve olayı bitiricektim. ayna karşısında 100lerce kez provasını da yapmıştım. plan mükemmeldi.

 perdeler aralıktı, gökyüzü rengini en koyu mavi tonlarına bırakırken bulutları da morun tonlarına boyamıştı. denizden hafif bir meltem esiyor, kızın saçlarını okşarcasına savuruyordu. parfümüyle birleşen o kendine has kadın kokusu sarhoş ediyordu. heyecandan gözlerim karardı, elim ayağım titremeye başladı. napıcağımı şaşırdım.  ani bi hareketle boynunu tükürüklü tükürüklü öpüp kulağına "hakiki tosun paşa benim!!!" diye son perdeden bağırdım.

 istem dışı manyak gibi gülüyordum. neye uğradığını anlamayan zavallı sevgilim irkilerek sıçradı. gözleri fal taşı gibi olmuş, sinirden şakağındaki damar zonk zonk zonklamaya başlamıştı. napıyosun sen be manyak!? dedi. ben artık yerlerdeyim, out of control amk durduramıyorum gülme krizini. o anı bi gözünüzde canlandırın beyler. hastasın sen hasta! bitti bu iş gidiyorum ben sefil ibne! dedi. vurdu kapıyı çıktı. kendimi toparlayıp arkasından koşamadım. bi yarım saat sonra kendime gelince aradım teli kapalı, msn facebook girer diye bekledim 2-3 saat sonra online oldu. bitti bu iş olm, kendine denk bi idiot bul. bu güne kadar sabrettim sana ama daha fazla katlanamiyciim hayatta başarılar dedi, konuşmama bile izin vermeden msn facebook twitter icq skype telefon fax ne varsa sildi. akıllarda sadece malum filmin unutulmaz sahnesi kaldı...

hakiki tosun paşa benim!









49 yorum:

  1. at yalanını inananı siksinler

    YanıtlaSil
  2. teff sen çok yaşa emi altıma sıçırttın gülmekten

    YanıtlaSil
  3. olum ne mal adamsın amk

    YanıtlaSil
  4. yalanına sokuyum

    YanıtlaSil
  5. özet geç panpa

    YanıtlaSil
  6. ni bi hareketle boynunu tükürüklü tükürüklü öpüp kulağına "hakiki tosun paşa benim!!!" diye son perdeden bağırdım.bu kısımdan sonra yalanına sokuyumcu oldum

    YanıtlaSil
  7. yalanına sokuyum

    YanıtlaSil
  8. çok güzel yazıyon lan..

    YanıtlaSil
  9. okuyanı siksinler

    YanıtlaSil
  10. iyiymiş o replik aklına nasıl geldi onu anlamadım ama

    YanıtlaSil
  11. senin hastalıklı kafanı sikeyim piç gözümden yaş geldi :)))))))))

    YanıtlaSil
  12. kız ikibuçuk sene iyi dayamış sana

    YanıtlaSil
  13. üslubunu sikeyim.

    YanıtlaSil
  14. inci hikayeleri artık level atladı bloglara yazıyolar amk

    YanıtlaSil
  15. ulan 2.5 yıllık sevgilim olucak ve sikmiyicem he "yalanını sikiyim"

    YanıtlaSil
  16. olm hakiki tosun paşa benim ne lan sıçtım altıma amk böbreklerim agrıyo kaptın gene şukuyu

    YanıtlaSil
  17. at yalanını hard sikelim inanı

    YanıtlaSil
  18. öykü yazmanın temel kuralı olan olay bütünlüğü ve okuyucuya merak öğeleri tamam. yani öykü geçer not alır.
    yalnız gelelim eksiklere;
    1.si cümle kurguları basit ve günlük dilde her ne kadar diyaloglarda bu durum önerilse de öyküde bu istenmez.
    2.si betimlemer içinde geçişler öykünün ortamını okuyucu için belirgin kılmalı bunu da göremedim.
    neyse devam panpa iyi sayılır.
    murat gürsoy 602. gece yi oku.
    bir de büyü bozumu yaratıcı yazarlık diye iki kitap
    ayrıca durum ve olay öykücülüğünün temelleri üzerine okuma yapmalısın.

    YanıtlaSil
  19. güldüm eğlendim piç tosun paşayla sikmişsin.o değil de yazdııklarına bi ayar çek de koy lan buraya.

    YanıtlaSil
  20. mal amına goyim ya :D baya güldüm la piç:D

    YanıtlaSil
  21. yarıldım piç siktir et kızın maskesini düşürmüşsün evlenip ertesi gün boşanmaktan iyidir kısa yoldan bitmiş

    YanıtlaSil
  22. okuyanı siksinler

    YanıtlaSil
  23. güldüm ama arkadan yaklaşınca sen dedim hapşırdı bu balgamı kızın memesinin arasına indi.. sonra epic fail falan.. neyse.. :D @ o picte bendim

    YanıtlaSil
  24. sikimsonik lan bu okunmaz amk

    YanıtlaSil
  25. http://bit.ly/hMdlal

    YanıtlaSil
  26. http://bit.ly/iGeEVE

    YanıtlaSil
  27. öykücülüğe yeni bir soluk bunlar hep panpa senin gibi 5-10 kişi daha olsa edebi akım olur a.k

    YanıtlaSil
  28. hahaha çok iyiydi panpam hakkaten panpa derken tereddüt etmediğim nadir insanlardan biri oldun

    YanıtlaSil
  29. tebrikler panpacım

    YanıtlaSil
  30. Fotoşoklu Hikaye olmuş

    YanıtlaSil
  31. hahaah ananin ami panpa yaaa :D gozumden yas geldi amk,iyi hikaye olmus :))

    YanıtlaSil
  32. ananı sikeyim donuma sıçtım

    YanıtlaSil
  33. yarram senden güzel hikaye yazar

    YanıtlaSil
  34. hahahah götümle güldüm lan . önce yandaki tavşanı gördüm. satanist hikayesi sandım. sweetimin kolunu esnettim tırmagımı kemirerek okuyodum korkunclu hikaye diye :D

    YanıtlaSil
  35. gülmekten karnım ağrıdı piç şuku

    YanıtlaSil
  36. eksini verdim güzel kardeşim.

    YanıtlaSil
  37. okumadım,seri eksiledim

    YanıtlaSil
  38. sıçtım piççç

    YanıtlaSil
  39. enseden göte kadar yarıldım kevaşenin çocuuu!!! şukella

    YanıtlaSil
  40. vay anan avradın sikem senin.. gülmekten sesim kısıldı oç.. diyaframdan yazıyom..

    YanıtlaSil
  41. akıcı ama komik değil

    YanıtlaSil